Administrativní oblast
Jak zjistím, na co je klient pojištěný?
Detailní informaci o pojistné smlouvě zjistíte ve svém systému po zadání čísla smlouvy. Uvidíte zde údaje o majiteli, zvířeti, zda je smlouva aktivní a jaký typ pojištění je sjednán – pouze úraz nebo úraz i nemoc.
Co když klient vyčerpá limit hned na počátku pojištění? Musí počkat celý rok na obnovení limitu nebo je možné limit navýšit v průběhu pojištění?
Při sjednání pojištění si každý klient může zvolit výši ročního limitu, a to především s ohledem na stáří a velikost zvířete (mladé kotě nepotřebuje stejně vysoký limit jako 5 let stará doga). Jestliže je roční limit vyčerpán, klient musí skutečně počkat na konec pojistného období, kdy se roční limit zase obnoví. Proto je dobré klienta informovat o vhodnosti sjednat pojištění s vyšším limitem.
Bude-li chtít zvýšit limit na pojistné smlouvě (vybrati si jiný tarif), může tuto změnu provést vždy ke konci pojistného období. O této změně nás musí informovat včas, nejdéle 6 týdnů před uplynutím pojistného období.
Bude-li chtít zvýšit limit na pojistné smlouvě (vybrati si jiný tarif), může tuto změnu provést vždy ke konci pojistného období. O této změně nás musí informovat včas, nejdéle 6 týdnů před uplynutím pojistného období.
Co vše Vám musím poslat, aby byla pojistná událost vyřízena? Stačí účet z mého systému (WinVetu, VetISu, Vetfoxu, VetBooku)? Budete potřebovat i RTG snímky, výsledky vyšetření krve nebo doprovodnou lékařskou zprávu?
Jsme unikátní v tom, že v drtivé většině případů nemusíte posílat vůbec nic. Tím, že ve svém systému zadáte číslo pojistné smlouvy a provedete autorizaci ošetření, dostaneme v reálném čase do našeho systému Váš denní záznam a účtované položky. Náklady za ošetření Vám proto můžeme okamžitě zaslat na Váš účet.
Mohou nastat případy, které budou komplikované nebo sporné. Je možné, že v těchto případech Vás požádáme o součinnost a zaslání dalších podkladů. Ale i tyto případy budeme řešit velice rychle a naší prioritou bude Vás zatěžovat co nejméně.
Předejít případným prodlevám pomůžete tím, že do denního záznamu co nejpřesněji popíšete okolnosti případu/diagnózy a u větších plánovaných zákroků, zejména v oblasti ortopedie, ověříte plnění provedením kalkulace dopředu.
Mohou nastat případy, které budou komplikované nebo sporné. Je možné, že v těchto případech Vás požádáme o součinnost a zaslání dalších podkladů. Ale i tyto případy budeme řešit velice rychle a naší prioritou bude Vás zatěžovat co nejméně.
Předejít případným prodlevám pomůžete tím, že do denního záznamu co nejpřesněji popíšete okolnosti případu/diagnózy a u větších plánovaných zákroků, zejména v oblasti ortopedie, ověříte plnění provedením kalkulace dopředu.
Jakým způsobem probíhá účtování nákladů v případě dvou typů ošetření – jedno není hrazeno z pojištění ale druhé ano? Například současně provedená preventivní kastrace a ošetření zánětu žaludku.
Ve svém systému vytvoříte dva separátní účty. Na první účet uvedete položky, které nemohou být hrazeny z pojištění (např. prevence, kosmetika, krmení, administrativa) a tento účet bude uhrazen klientem. Do druhého účtu uvedete všechny položky, které mohou být z pojištění proplaceny. Například náklady související s kastrací uhradí klient, ale léčbu zánětu žaludku proplatíme my.
Bude stačit sjednaný limit?
Ujistit se, zda bude proplaceno ošetření v plné výši můžete pomocí předautorizace ošetření. Ve Vašem systému (WinVet, VetIS, Vetfox nebo VetBook) můžete požádat o před schválení kalkulace za ošetření. Ve většině případů Vám během několika vteřin zašleme informaci, jakou částku garantujeme, případně se s Vámi spojíme a doplníme si potřebné informace.
Jestliže je sjednaný limit částečně nebo úplně vyčerpaný, nebo nemůžeme hradit některé položky z Vaší kalkulace, zašleme Vám po zadání předautorizace informaci o skutečné výši pojistného plnění. Náklady za ošetření nad tuto částku musí klient uhradit sám.
Jestliže je sjednaný limit částečně nebo úplně vyčerpaný, nebo nemůžeme hradit některé položky z Vaší kalkulace, zašleme Vám po zadání předautorizace informaci o skutečné výši pojistného plnění. Náklady za ošetření nad tuto částku musí klient uhradit sám.
Chtěl bych mít přehled, kolik fakturovaných nákladů bylo přes pojištění PetExpert a kolik faktur mi "visí" přímo u klientů.
V každém vztahu mohou být v jeho počátcích určité pochybnosti, a protože pořádek dělá přátele, rádi Vám na vyžádání přehled vyplaceného plnění zašleme. Jestli si tuto službu přejete aktivovat, dejte nám vědět. Přehled můžeme poskytnout za Vámi zvolené období – denní, týdenní, měsíční apod.
Jaký je postup při sjednání pojištění, jestliže používám integrovaný systém?
Pojištění lze sjednat pouze na našich webových stránkách www.petexpert.cz nebo na zákaznické lince 295 562 562. V některých systémech lze ale klienta s jeho souhlasem do pojištění doporučit - v takovém případě se k nám odešlou údaje o zvířeti a kontakt na klienta, kterého následně kontaktujeme a pomůžeme mu se sjednáním.
Jakým způsobem budou řešeny případné spory, například když odmítnete proplacení nároku?
Naším cílem je případné spory eliminovat a předcházet jim. Proto na našich webových stránkách máme přehledně a jasně uvedeno, v jakých případech nemůžeme pojistné plnění poskytnout. Proto Vás ani klienta nečeká žádné nemilé překvapení, nebo celý román výmluv.
Chápeme, že mohou nastat situace, které budou sporné. Jestliže nastane situace, kdy nemůžeme vyplatit pojistné plnění, náklady za ošetření uhradí klient. Případný spor pak budeme řešit přímo s klientem. Věříme, že vždy najedeme společné řešení, které bude vyhovovat všem.
Chápeme, že mohou nastat situace, které budou sporné. Jestliže nastane situace, kdy nemůžeme vyplatit pojistné plnění, náklady za ošetření uhradí klient. Případný spor pak budeme řešit přímo s klientem. Věříme, že vždy najedeme společné řešení, které bude vyhovovat všem.
Když se klient díky mému doporučení pojistí, dostanu nějaký benefit?
Dostanete mnohem více. Vaším benefitem bude možnost léčit zvíře bez ohledu na aktuální finanční situaci klienta. Víme z vlastních zkušeností, že každý klient si nemůže dovolit drahou podrobnou diagnostiku, nákladné MRI či CT vyšetření, hospitalizaci, medikaci apod. Naším společným cílem proto bude majitelům zvířat tyto služby umožnit.
Abychom Vám pomohli s "rozjetím" pojištění Vašich klientů, můžeme Vás zařadit do programu Partner programu, kdy poskytujeme odměnu za doporučení klienta, který si pojištění následně sjedná. O detailech Vás bude informovat náš zástupce.
Abychom Vám pomohli s "rozjetím" pojištění Vašich klientů, můžeme Vás zařadit do programu Partner programu, kdy poskytujeme odměnu za doporučení klienta, který si pojištění následně sjedná. O detailech Vás bude informovat náš zástupce.
Co všechno musím zadat do případné předautorizace? Všechny položky? Nestačí jen jeden řádek s odhadem ceny?
Předautorizace slouží k tomu, abyste Vy i klient měli jistotu, jaká výše nákladů za ošetření bude proplacena. Ve svém systému proto zadejte položky, které budete nárokovat. Nejedná se o žádný krok navíc, tyto položky byste do systému zadali i v případě, že by klient pojištění neměl.
Jaký je další postup, když se předautorizace vrátí nepotvrzená nebo potvrzená jen částečně?
Jestliže požádáte o schválení kalkulace, vždy od nás dostanete informaci, jakou částku pro Vás blokujeme. Tato částka je blokována po dobu 24 hodin. Po tuto dobu můžete plnění uplatnit nebo kalkulaci stornovat, případně upravit.