Moderní doba s sebou přináší moderní řešení. Veclis je online systém, který umožňuje vyžádat pojistné plnění kdykoli a kdekoli. Po nastavení propojení Veclis <> PetExpert zadáním přihlašovacích údajů můžete ověřit stav pojištění, jednoduše vyžádat rozsah pojistného krytí a po potvrzení vystavit účet s automaticky odečteným pojistným krytím. Vše online a během krátké chvilky. A výsledek? Spokojený majitel :)
› Webové stránky Veclis
Provozní systémy veterinářů
Aby pro Vás byla práce s pojištěnými klienty u PetExpert pohodlná, zajistili jsme ve spolupráci s dodavateli vašich provozních systémů jejich napojení na naši platformu. Tím je možné s námi komunikovat elektronicky bez nutnosti zadávat údaje kamkoli jinam nebo vyplňovat jakékoli formuláře. Pro přehlednost uvádíme seznam funkcí PetExpert v jednotlivých softwarech:
Ve WinVetu máte možnost po nastavení svého uživatelského jména a hesla, které od nás dostanete, uložit číslo pojištění zvířete, ověřit stav pojištění, vyžádat pojistné plnění, obdržet potvrzení o pojistném plnění a vyúčtovat klientovi část, kterou PetExpert nehradí (např. spoluúčast). Dále je možné doplnit denní záznam k již vyúčtované návštěvě a přeřadit návštěvu do jiného případu. Po uvedení souhlasu klienta s GDPR je možné odeslat údaje o zvířeti a kontakt na majitele k nám pro vyžádání zřízení pojistné smlouvy a doplnění komentáře o zdravotním stavu zvířete před sjednáním pojištění.
› Webové stránky WinVet
› Videonávod pro vyřízení pojistné události
› Videonávod pro vyžádání založení pojistné smlouvy pro klienta
VetIs Vám umožňuje po nastavení uživatelského jména a hesla, které od nás obdržíte, uložit na kartě pacienta číslo pojištění, ověřit jeho stav, vyžádat pojistné plnění, obdržet potvrzení o pojistném plnění a vyúčtovat klientovi část, kterou PetExpert nehradí. Návštěvu je možné přiřadit k již existující pojistné události pokud nějaká otevřená existuje. Dále je možné využít přes VetIs služeb AnimalPass, která umožňuje zasílat individuální a hromadné notifikace na elektronické wallet karty v mobilních telefonech klientů.
› Webové stránky VetIs
› Videonávod pro vyřízení pojistné události
VetFox má uživatelsky jednoduchou integraci s PetExpert, kdy po zadání uživatelského jména a hesla je možné ke zvířeti doplnit číslo pojištění, ověřit jeho stav a v případě ošetření Vás systém upozorní, že je možné využít pro úhradu pojištění PetExpert a zjistí rozsah krytí. Následně je možné vystavit účet s již odečteným plněním z PetExpert. Nově je možné nepojištěného klienta s jeho souhlasem přes systém doporučit do pojištění a odeslat údaje o zvířeti a kontakt do PetExpert.
› Webové stránky VetFox
› Videonávod pro vyžádání založení pojistné smlouvy pro klienta
› Zadávání přihlášení do PetExpert
› Zadávání smlouvy PetExpert na zvíře
› Čekání na krytí ze strany PetExpert
› Informace o platbě PetExpert za ošetření
› Pokračování v léčbě
VetBook je možné používat pro komunikaci s PetExpert po zadání a uložení uživatelského jména a hesla. Na kartě klienta je možné uložit číslo pojištění a v případě ošetření poslat údaje na PetExpert, který obratem zašle částku, která je z pojištění krytá. Následně je možné vystavit pro klienta účet s již odečtenou částkou krytou z pojištění. Manuál je k dispozici u dodavatele systému.
› Webové stránky VetBook