TOTO JE TESTOVACÍ PROSTŘEDÍ.

Časté dotazy

Kolik stojí pojištění
Cena pojištění se odvíjí podle plemene a věku zvířete. Zjistíte ji zde.
Je potřeba vstupní vyšetření zvířete?
Žádné vstupní vyšetření nepožadujeme. Vyplníte nám pouze zdravotní dotazník, který po sjednání posíláme.
Lze sjednat pojištění bez pojištění odpovědnosti? Nepotřebuji ho.
Pojištění odpovědnosti je nedílnou součástí pojištění. Je to bonus ke zdravotnímu a úrazovému pojištění pro Vašeho mazlíčka.
Mohu pojistit oba mé psy společně?
Každé zvíře musí mít své vlastní pojištění, kde má pak své záznamy a historii.
Musím vždy jen k veterináři, kterého jsem při sjednání uvedl(a)?
Nemusíte. V rámci smluvní sítě můžete jít k jakémukoliv veterináři a případnou změnu nám hlásit nemusíte.
Jaké jsou čekací doby, kdy je pojištění aktivní?
Pojištění je aktivní druhý den po přijetí první platby za pojištění. Plnění však proplácíme po uplynutí čekací doby, což je 3 dny u úrazu a odpovědnosti, 30 dnů u nemoci a 6 měsíců u konkrétních ortopedických diagnóz. Vyjímečně může být uvedena specifická čekací doba na konkrétní smlouvě, o čemž při sjednání jasně informujeme. Více informací o čekací době je uvedeno na této stránce.
Jaká je spoluúčast?
Spoluúčast je od 10 %, minimálně 1.000 Kč na diagnózu. Pokud v rámci léčby absolvujete více návštěv, tak platíte minimální spoluúčast z celé léčby (série návštěv), nikoliv z každé návštěvy.
Co je to roční limit plnění?
Roční limit je celková částka, do jaké výše můžete pojištění v daném roce čerpat. Pokud byste dosáhli limitu, další výdaje od veterináře si již hradí klient sám. Limit se obnoví při výročí smlouvy.
Až můj pes zestárne, zrušíte mu pojištění?
Naším záměrem je udržet zvíře v pojištění po celý jeho život. Pokud jste pojištění sjednali, když bylo zvíře věkově v limitu, platí po celý jeho život, pokud jsou splněné všechny ostatní podmínky pojištění.
Pojistíte i křížence?
Ano, pojistíme i křížence či pejsky bez PP. V seznamu najdete jako křížené plemeno malé, střední či velké.
Pojistíte i psa z útulku?
Ano, pojistíme. Je třeba znát odhad věku od jakéhokoliv veterináře.
Mám psa z útulku a neznám jeho datum narození
Odhad věku může provést jakýkoliv veterinář.
Mám pronajatý byt. Vztahuje se na to pojištění, kdyby zvíře něco zničilo?
Pojištění se nevztahuje na věci pronajaté, zapůjčené, vaše či osoby blízké. V tomto případě bychom hradit nemohli.
Platí pojištění i mimo území ČR?
Pojištění platí pouze na území České republiky.
Je pojištění i pro jiná zvířata?
Pojišťujeme pouze pejsky a kočičky.
Jsem klient ČSOB, mám nějaké výhody?
Klienti ČSOB mohou využít akce, které jsou pro všechny nové klienty a zveřejňujeme je například na našich sociálních sítích či na našem blogu.
Dají se balíčky nějak kombinovat?
Každý majitel si může vybrat při sjednání, jaká úroveň pojištění mu vyhovuje. Kombinovat se však nedají.
Mají asistenční pejsci slevu?
Pro asistenční pejsky máme slevový kód ASISTENT2021, který po doložení dokumentů a zaplacení prvního měsíce pojištění poskytne další 3 měsíce zdarma.
Můj pes/kočka nemá čip, může být pojištěn?
Čip je podmínka pro vstup do pojištění. Můžete však sjednat i bez něj a do měsíce zvíře očipovat a čip nám nahlásit telefonicky nebo e-mailem. Pro vyřízení a úhradu pojistného plnění je nutné zvíře jednoznačně identifikovat a bez čipu toto není možné.
Je nějaká množstevní sleva pro pojištění více zvířat?
Ano, pokud máte zvířátek více, rádi vám nabídneme specifické podmínky. V takovém případě nám stačí napsat na info(a)petexpert.cz.
Nepřišel mi zdravotní dotazník, co s tím?
Napište nám na jakýkoliv komunikační kanál, rádi vám pošleme odkaz znovu.
Potřeboval bych odkaz pro stažení kartičky pojištění do telefonu
Není problém znovu zaslat. Stačí nám zavolat či napsat, obratem zašleme na email.
Mám nějakou chybu v údajích na smlouvě, potřebuji to opravit
Zavolejte nám na infolinku či napište email, obratem vám údaje opravíme či doplníme.
Jaké je datum splatnosti pojištění?
Datum splatnosti je den, kdy jste zaplatili první splátku. Pokud jste sjednali a zaplatili např. v 8. dni v měsíci, splatnost budete mít vždy k 8. dni měsíce.
Lze změnit produkt pojištění, například na vyšší tarif?
O změnu úrovně pojištění lze zažádat k datu výročí smlouvy. Poté žádost posoudíme. Do posouzení a schvalování vstupuje více faktorů a povolení změny na vyšší či nižší tarif není automatické. Napište nám alespoň 6 týdnů před výročím email s žádostí o změnu produktu pojištění a my žádost posoudíme.
Může se cena pojistného zvýšit?
Cena pojištění je vždy na pojistné období jednoho roku neměnná, tedy po tu dobu zůstává cena stejná. V době výročí může dojít ke změně ceny pojištění. Vždy dva měsíce před výročím smlouvy je odeslán klientům email o podmínkách na další období.
Je při roční platbě finanční zvýhodnění?
Cena pojištění je stejná v případě měsíčních plateb či jedné roční platby.
Mám od veterináře slevový kód. Kde ho mohu uplatnit?
Slevový kód uplatníte hned na první stránce sjednání (v kolonce kód akce/partnera).
Proč jste mi zdražili pojištění?
Cenu nikdy neupravujeme v průběhu pojistného období, což je vždy jeden rok. Pojistné podmínky nám umožňují změnit cenu na další roční období, pokud o tom klienta informujeme s předstihem. K tomuto kroku nepřistupujeme automaticky a vždy zohledňujeme všechna fakta, která uvádíme výše. Meziroční navýšení se týká malé části klientů. V rámci férovosti kalkulujeme mj. individuální rizikovost zvířete, kdy již máme podrobnější informace o zdravotní historii. Tyto informace při sjednání nemáme a nepožadujeme.
Pokud pojištění nevyužíváte a Vaše zvíře je zdravé, dáváme Vám po 24 měsících kredit 1.000 Kč, který můžete využít na prevenci nebo související zboží pro Vašeho psa nebo kočku.
Bude se pojistka stářím psa zdražovat?
Při výročí smlouvy dochází k revizi pojistky, do její změny vstupuje více faktorů, ale věk to primárně není. Hlavními faktory úpravy ceny pojištění je předpokládaná rizikovost zvířete a vývoj cen veterinární péče.
Musím platit měsíčně, nebo to jde i jinak?
Platit můžete dle Vaší preference. Předplatit si můžete jeden měsíc, více měsíců nebo celý rok dopředu.
Pokud pojištění nevyužijeme, vrátíte nám peníze?
Pokud pojištění nevyužíváte a Vaše zvíře je zdravé, dáváme Vám po 24 měsících kredit 1.000 Kč, který můžete využít na prevenci nebo související zboží pro Vašeho psa nebo kočku.
Nevyčerpal jsem limit, proč se mi pojištění zdražuje?
Limit není kredit, limit je maximální možná hranice čerpání v daném pojistném období. I v případě, kdy se limit nevyčerpá, může dojít k úpravě ceny. Cenu nikdy neupravujeme v průběhu pojistného období, což je vždy jeden rok. Pojistné podmínky nám umožňují změnit cenu na další roční období, pokud o tom klienta informujeme s předstihem. K tomuto kroku nepřistupujeme automaticky a vždy zohledňujeme všechna fakta, která uvádíme výše. Meziroční navýšení se týká malé části klientů. V rámci férovosti kalkulujeme mj. individuální rizikovost zvířete, kdy již máme informace o zdravotní historii zvířete. Tyto informace při sjednání nemáme a nepožadujeme.
Když se zvýšila cena pojištění, zvyšuje se i krytí?
Krytí zůstává stejné, jako je v původní smlouvě, i přesto, že se mohla cena pojištění změnit.
Došlo ke zvýšení pojistného. Jaká by byla cena ostatních produktů?
Rádi vám cenu spočítáme na vaši žádost, kontaktujte nás prosím na našem emailu.
Pokud nebudu v dalším roce pojištění čerpat, cena se zase sníží?
Pokud nebudete pojištění čerpat po dobu 2 let, získáváte bonus za bezškodní průběh, a to 1.000 Kč na prevenci u vašeho veterináře.
Cena pojištění se mi zvedne každý rok?
Cenu pojištění se snažíme udržet beze změn po celou dobu pojištění. Ve vyjímečných případech může dojít k úpravě ceny na další období. Záleží na změně rizikovosti mazlíčka a dalších faktorech (např. změna ceny úrovně veterinární péče).
Mohu změnit datum splatnosti pojistného?
Datum splatnosti je dáno datem založení pojištění a zůstává tak stejné po celou dobu pojištění.
Jsem u vás pojištěn, ale u smluvního veterináře jsem platil plnou částku. Co s tím mám dělat?
Ve velmi výjimečném případě se může stát technická chyba nebo potřebujeme na ověření nároku více času. V takovém případě nám pošlete prosím lékařskou zprávu, účet, číslo smlouvy a číslo bankovního účtu přes online formulář. Zde si to převezme oddělení likvidace a zpracuje v nejkratším možném termínu. Pokud by se stalo, že smluvní veterinář nebude ochoten vyřídit napřímo Váš nárok s námi, dejte nám vědět, abychom sjednali nápravu.
K jakému veterináři mohu jít?
V případě, že chcete čerpat pojištění, je třeba navštívit smluvního veterináře. Jejich seznam naleznete zde. Pokud by šlo o akutní vyšetření, kdy je zvíře v přímém ohrožení života, můžete k nejbližšímu dostupnému veterináři. V případě, že jdete na prevenci, která není hrazena z pojištění, můžete jít k jakémukoliv, tedy i nesmluvnímu, veterináři.
Zvíře má problém. Co uhradíte?
Výčet toho co hradíme najdete zde na webu. Naprostá většina případů je zcela jasná a jednoduchá. V některých případech, kdy zvíře je v pojištění krátce, se díváme na to, zda zvíře nemělo potíže již před pojištěním. U takového případu není možné udělat závěr, dokud není zvíře vyšetřeno veterinářem a my od něj nemáme informace a dokumentaci, nemůžeme předvídat daný případ.
Mé zvíře způsobilo škodu. Jak mám postupovat?
Instrukce, co dělat při takových událostech, najdete zde.
Můj pes pokousal jiného psa, musí jeho ošetření proběhnout na smluvní veterině?
Takový případ je hrazen z pojištění odpovědnosti, nikoliv úrazu/nemoci, není proto nutné navštívit smluvního veterináře, ale pokousaný pejsek může jít k jakémukoliv veterináři.
Chci zrušit rozjednané (nezaplacené) pojištění.
Pokud si pojištění rozmyslíte před provedením první úhrady, samozřejmě můžete. V takovém případě nám napište email či nám zavolejte. Pravděpodobně se Vám ale ozveme sami.
Kdy můžu pojištění zrušit?
Pojištění lze zrušit do dvou měsíců od sjednání, do tří měsíců od nahlášení pojistné události, při prokázaném prodeji či úhynu zvířete nebo zasláním výpovědi 6 týdnů před výročím smlouvy.
Chci pojištění zrušit, jak mám postupovat?
Výpověď musí být zaslána písemně (emailem). Nezapomeňte zadat i číslo pojištění. Následně vás budeme kontaktovat.
Mohu vypovědět nedávno založenou smlouvu?
Ano, smlouvu lze vypovědět do 2 měsíců od založení. Starší smlouvu lze vypovědět 6 týdnů před jejím výročím, po pojistné události nebo při prokázaném prodeji či úhynu zvířete.
Co se stane, když nový majitel nestihne aktivovat do 30 dnů od předání?
Možnost 2 měsíců pojištění zdarma pozbývá platnosti. Může si kdykoliv sjednat pojištění běžné, které ale podléhá čekací době, což pojištění z chovatelského programu je od čekací doby osvobozeno.
Mohu aktivovat pojištění bez aktivačního linku?
Ano, na našem webu lze zadat aktivační kód od chovatele zde: https://aktivace.petexpert.cz/chovatel a tím aktivovat pojištění bez aktivačního emailu.
Nový majitel aktivoval pojištění, ale změnil názor. Co má dělat?
Nový majitel aktivoval zvolenou úroveň pojištění platbou alespoň za první měsíc. Pokud změní názor a zvíře nemělo pojistnou událost, může odstoupit od smlouvy do 2 měsíců od sjednání. V takovém případě bude ale zrušen kredit ve výši 2 měsíců zdarma. Ten předpokládá setrvání v pojištění alespoň po dobu jednoho pojistného období, tzn. jednoho roku. Nový majitel nás může kontaktovat se svým záměrem na emailu info@petexpert.cz.
Mohu já jako chovatel si předat zvíře z vrhu a aktivovat pojištění s benefitem 2 měsíců zdarma pro sebe?
Určitě ano! Pokud si chovatel chce nechat zvíře ze svého chovu pro sebe, aktivuje si pojištění první platbou a získá 2 měsíce zdarma. Je ale nutné vyplnit čestné prohlášení, že si zvíře nechává pro sebe k pokračování chovu.
Může být má chovná fena pojištěna na březost?
Březost Vaší feny pojistíme až po prvním vrhu, tedy při druhém vrhu, který proběhl s programem PetExpert a minimálně 3 předaná zvířata aktivovala pojištění.
Chci doporučovat Vaše pojištění, jak můžeme spolupracovat?
Pro takové případy máme program PetPartner, kde za každé doporučení a následnou realizaci pojištění klientem, získáte odměny. Pro více informací přejděte na informace o programu PetPartner.

Máte konkrétní dotaz, který jsme zde nezodpověděli? Jsme na chatu nebo na telefonu 295 562 562.